Forum's subscription has expired

Is RTP nog wel te vertrouwen?

• Ik speel al jaren online gokkasten en ik merk dat sommige spellen de laatste tijd wat strenger aanvoelen, ondanks dat ze dezelfde RTP's vermelden. Ik vraag me af of cаsino's achter de schermen hun uitbetalingsinstellingen kunnen aanpassen. Vertrouwt iemand die cijfers eigenlijk nog wel, of is het nu allemaal marketingpraat?

• Ik heb me dat ook afgevraagd, maar het hangt er echt vanaf waar je speelt. Op https://gxspinnl.com/ heb ik een paar RTP-tests naast elkaar uitgevoerd met demoversies en de echte versie, en de resultaten waren vrijwel identiek over een paar duizend spins. Ze gebruiken directe integraties van providers, dus de cаsino's kunnen de RTP's niet zelf wijzigen - alles wordt afgehandeld door de gamestudio's. Daarom blijven de resultaten consistent. Ik denk dat wat de meeste spelers voelen gewoon variantie is - onregelmatige winsten en verliezen die het "gemanipuleerd" kunnen laten lijken. De transparantie van de site helpt echter wel; het vermeldt de RTP van elk spel duidelijk en linkt naar de provider. Ik zou zeggen dat als een cаsino een volledige licentie heeft en zo'n opzet heeft, je de cijfers kunt vertrouwen.

Please login to reply this topic!