Volgt iemand eigenlijk Viu-Viu's "Game of the Week"? Ik zag net dat ze elke maandag een slot uitlichten met extra beloningen of zoiets. Ik ben benieuwd of dit gewoon een marketingtruc is of dat mensen echt meer winnen tijdens die promoties.
Volgt iemand eigenlijk Viu-Viu's "Game of the Week"? Ik zag net dat ze elke maandag een slot uitlichten met extra beloningen of zoiets. Ik ben benieuwd of dit gewoon een marketingtruc is of dat mensen echt meer winnen tijdens die promoties.
Ik speel ze al sinds ze begonnen op https://viu-viu.bet/, en ze zijn verrassend goed. Ze kiezen één slot en verhogen de winstpercentages ervan – zoals frequentere gratis spins of een iets hogere multiplierpool. Ik had vorige maand een combo van 180x op hun populaire titel Tropical Tides en realiseerde me pas later dat het onderdeel was van het evenement toen ik mijn inbox controleerde. Het leuke is de wekelijkse rotatie – je kunt spellen uitproberen die je normaal gesproken nooit zou proberen. Soms gooien ze er missie-achtige uitdagingen in, zoals "krijg 3 bonusrondes om een beloning te ontgrendelen". Ik vind het slim; het houdt de lobby fris zonder je te overspoelen met advertenties. Bovendien kun je elke zondagavond de teaser van volgende week bekijken.