Hallo allemaal, ik zag dat AmonBet een heleboel crypto-opties (BTC, ETH, DOGE, USDT) aanbiedt voor stortingen en opnames. Ik ben benieuwd: heeft iemand daar al eens crypto gebruikt? Gaat het snel en zijn er vreemde conversieproblemen of kosten waar ik op moet letten?
Goede vraag. Ik gebruik https://amon-bet1.net/ en heb al een paar keer crypto-stortingen gedaan. Wat ik heb gemerkt: de storting was bijna onmiddellijk nadat ik een ondersteunde munt had gebruikt (ik gebruikte USDT). Geen grote verrassingen bij de omrekening — je stort de munt en het equivalent in EUR wordt heel netjes weergegeven. Eén ding: controleer goed of het muntnetwerk wordt ondersteund (soms leidt een verkeerde keten tot vertraging). Wat betreft kosten: het casinо bracht me geen extra kosten in rekening, maar je wallet/netwerk kan nog steeds een miner fee in rekening brengen, dus houd daar rekening mee. Opnames naar crypto waren in mijn geval ook sneller dan traditionele bankmethoden – binnen 24 uur zag ik het geld verschijnen (hoewel sommige reviews aangeven dat het langer kan duren). Nog een tip: als er een welkomstbonus of promoties van toepassing zijn, zorg er dan voor dat ze crypto-stortingen toestaan (sommige casinо's behandelen bonusgeld anders voor crypto). En zorg ervoor dat je wallet-adressen exact overeenkomen – fouten kunnen ervoor zorgen dat je geld wordt geblokkeerd.
Ik plan mijn opnames meestal rond het weekend, zodat ik niet geïrriteerd raak door de drukte bij de bank. Het lijkt erop dat een e-wallet de betere optie is – ik stap waarschijnlijk de volgende keer over van Visa.