Forum's subscription has expired

Is het goed met cryptostortingen?

• Hallo allemaal, ik zag dat AmonBet een heleboel crypto-opties (BTC, ETH, DOGE, USDT) aanbiedt voor stortingen en opnames. Ik ben benieuwd: heeft iemand daar al eens crypto gebruikt? Gaat het snel en zijn er vreemde conversieproblemen of kosten waar ik op moet letten?

• Hallo allemaal

• Goede vraag. Ik gebruik https://amon-bet1.net/ en heb al een paar keer crypto-stortingen gedaan. Wat ik heb gemerkt: de storting was bijna onmiddellijk nadat ik een ondersteunde munt had gebruikt (ik gebruikte USDT). Geen grote verrassingen bij de omrekening — je stort de munt en het equivalent in EUR wordt heel netjes weergegeven. Eén ding: controleer goed of het muntnetwerk wordt ondersteund (soms leidt een verkeerde keten tot vertraging). Wat betreft kosten: het casinо bracht me geen extra kosten in rekening, maar je wallet/netwerk kan nog steeds een miner fee in rekening brengen, dus houd daar rekening mee. Opnames naar crypto waren in mijn geval ook sneller dan traditionele bankmethoden – binnen 24 uur zag ik het geld verschijnen (hoewel sommige reviews aangeven dat het langer kan duren). Nog een tip: als er een welkomstbonus of promoties van toepassing zijn, zorg er dan voor dat ze crypto-stortingen toestaan (sommige casinо's behandelen bonusgeld anders voor crypto). En zorg ervoor dat je wallet-adressen exact overeenkomen – fouten kunnen ervoor zorgen dat je geld wordt geblokkeerd. 

• Ik plan mijn opnames meestal rond het weekend, zodat ik niet geïrriteerd raak door de drukte bij de bank. Het lijkt erop dat een e-wallet de betere optie is – ik stap waarschijnlijk de volgende keer over van Visa.

Please login to reply this topic!